Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.


Úvod » Nové čtyřkolky » Pracovní » Journeyman » CFMOTO Journeyman X850 V-Twin EPS


        

CFMOTO Journeyman X850 V-Twin EPS

novinka akce top produkt

 

Skladem: 0 ks
Dostupnost: v centrálním skladu
Číslo produktu: 4kol
EAN kód: X850
Quadpoint cena bez DPH: 198 264 Kč (8 248 EUR)
Quadpoint cena s DPH (21 %):
239 900 Kč (9 980 EUR)

Nový lídr královské kategorie dvouválcových čtyřkolek!


Monumentální zátah. Dechberoucí síla. Dokonalé a přesné ovládání. Emoce. Absolutní novinka jednoho z největších výrobců čtyřkolek na světě zvyšuje adrenalin v krvi hned při prvním blízkém setkání. Nejsilnější a mohutně dimenzovaný pracovní 4x4 Gladiator X850 přináší do světa čtyřkolek množství pokrokových a moderních prvků, které v kombinaci s maximální výbavou a skvělou cenou dělají z novinky favorita celého segmentu velkých dvouválcových čtyřkolek!

Cena: od 239.900,- Kč *


Gladiator X850 V-twin EPS

Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru se špičkovým výkonem 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.  

Mohutný výkon přenáší Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového variátoru s funkcí brždění motorem. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.

Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.

Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. 

Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají jednu z nejlépe ovladatelných velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice aktuální vlajkové lodi CF Moto!

 

  • 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám *
  • Extrémně výkonný nový 800 ccm motor s válci do “V”
  • EPS - špičkový posilovač řízení s progresivním průběhem
  • Elektronické vstřikováni Delphi (USA)
  • Bezespojkový variator CV-Tech s motorovou brzdou (Canada)
  • Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
  • 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
  • Automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton (100% svornost)
  • Zcela nové víceprvkové odpružení IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti
  • Nový systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů 
  • Speciální prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšující světlou výšku
  • Rozměrné ergonomické plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
  • Elegantní a praktické 14 “duralové disky kol
  • Vysoce odolné 14” víceplátnové pneumatiky CST Abuzz
  • Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
  • Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
  • Komfortní sedačka spolujezdce s opěrkou a integrovanými madly
  • Přední i zadní masivní plastové nosiče Lock n' Ride
  • Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu (volitelně)
  • Špičkové přední i zadní LED osvětlení
  • Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. 

​* platí pro prvního majitele, který není podnikatelem

Kapacity:
Benzinová nádrž: 30 litrů
Olej motorový: N/A
Délka: 2310 mm
Šířka: 1250 mm
Výška: 1420 mm
Rozvor: 1480 mm
Suchá hmotnost: 430 kg 
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 26x9-14
Zadní pneu: 26x11-14
Brzdový systém:
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzdy  zadní: Kotoučové hydraulické
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední  Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní  Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena
Tlumiče Nové víceprvkové odpružení IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru: (homolog.) 45 kW/7250 ot.
Výkon motoru: (off-road úprava) 50 kW(68k)/7000 ot./min.
Točivý moment: (off-road úprava) 75 Nm/6000 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 76,2 mm
Objem motoru: 800 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)
Zapalování: ECU Delphi
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.