Úvod » Nové čtyřkolky » Pracovní » Journeyman » CFMOTO Gladiator Z1000 V-Twin EPS
Gladiator Z1000 V-Twin EPS. Spojení zcela nového extrémně výkonného 1000 cc motoru a osvědčeného modelu Z8. Monumentální zátah až 85 Hp, špičkový progresivní posilovač EPS, kanadský bezespojkový variator CV-Tech a skvěle vyladěný podvozek s plně stavitelnými nitrogenovými tlumiči zajistí, že žádný terén není překážkou, žádný kopec není dostatečně dlouhý a silniční rovinky jsou příliš krátké. Navrch dokonalý design, který podtrhuje jedinečnost největšího Gladiatora na trhu!
Cena obsahuje: Vynikající EPS (posilovač řízení) s progresí, špičkové nitrogenové stavitelné tlumiče, praktické boční dveře, multifunkční displej, 14" duralová kola, speciální sportovní sedačky, odolné víceplátnové pneumatiky s agresivním vzorem, homologované tažné zařízení, 5 let záruka!!!
Příplatková výbava
Silný naviják: +5.000 CZK
Plastová střecha: +5.000 CZK
Přední polookno (plexi): +5.000 CZK
Tlumiče ELKA Stage 1 (Made in Canada): +20.000 CZK
Dostupné barvy: Modrá, Oranžová
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP (kategorie T1b).
Uvedením modelu Gladiator Z1000 V-Twin EPS vstoupilo CFMOTO v kategorii Side-by-Side do nejvyššího výkonového levelu. Extra silný výkonný 1000cc motor a nejmodernější technika s modernizovaným vyspělým podvozkem Vám přináší zcela novou dimenzi zábavy!
Extrémní síla zcela nového 1000 cc motoru vás nenechá na pochybách, že řídíte nejsilnějšího Gladiatora, který kdy byl vyroben. Monumentální zátah, okamžitá reakce na plyn, fantastické zrychlení, průběh otáček a systém pohonu bezespojkovým kanadským variátorem CV-Tech, dává velkému stroji dostatek výkonu pro všechny druhy práce i zábavy. Řečí čísel – v off-road úpravě máte k dispozici až 85 koní (63kw) a 82 Nm krouťáku, to vše plněno německým vstřikováním Bosch. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutně dimenzovaný podvozek Gladiatora Z1000 V-twin je vybaven nezávislým zavěšením všech kol, odpružením pomocí nových špičkových nastavitelných nitrogenových tlumičů s upravenými příčnými stabilizátory a dlouhými pevnými rameny. Toto nové moderní špičkové odpružení s vysokými zdvihy zajišťuje absolutně komfortní, pohodlnou, stabilní a bezpečnou jízdu ve vekých terénních nerovnostech i vyšších rychlostech.
Zcela nový silný 1000 ccm motor, 4x4 s uzávěrkou, pohodlná sportovní sedadla či prostorná korba z kvalitního tvrzeného odlehčeného plastu, kam se dá umístit i objemný náklad, kanystry, či zásoby, to vše si přímo říká o řádnou adrenalinovou expedici!
Gladiator Z1000 V-TWIN je již v základní ceně vybaven špičkovými nitrogenovými stavitelnými tlumiči, praktickými bočními dveřmi, kvalitními 14" hliníkovými koly, odolnými víceplátnovými 27" pneu CST s agresivním vzorem, homologovaným tažným zařízením, bezpečnostními 3-bodovými pásy, LED světly či multifunkčním displejem.
Nový Gladiator také může být volitelně vybaven skvěle fungujícím posilovačem řízení (EPS), který přidává čtyřkolce další úroveň komfortu a usnadňuje řízení jak v těžkém terénu, při pracovním vytížení tak i při expedičních či jen rekreačních cestách
CF Moto Gladiator Z1000 - pořádná adrenalinová zábava může začít!
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 27 litru |
Délka: | 2870 mm |
Šířka: | 1510 mm |
Výška: | 1830 mm |
Rozvor: |
2040 mm |
Světlá výška: |
395 mm |
Rádius otáčení: | -- |
Suchá hmotnost: | 610 kg |
Nosnost (jezdec a náklad, v terénu): | -- |
Tažná síla: | 400 kg |
Homologace: | Pro 2 osoby |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT - variátor CV-Tech / P/R/N/H/L (park/zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 27x9-14 CST |
Zadní pneu: | 27x11-14 CST |
Brzdový systém: | |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: |
Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena |
Zadní: |
Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Maximální výkon (homologovaná verze): | 59 kW (80PS) / 7000 ot. |
Maximální výkon (offroad úprava): | 63 kW (85PS) / 7000 ot. |
Max. točivý moment (offroad úprava):: | 82 Nm / 6200 ot. |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 74 mm |
Objem motoru: | 963 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Zapalování: | ECU Bosch (GER) |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |